top of page

שום כטיפול בוירוסים- המתכון המלא


ראשי שום

כמו שכבר בטח הספקתם לשמוע- השום מאד מאד עוזר לוירוסים. חשוב אבל להדגיש- בתנאי שמשתמשים נכון.


שני המתכונים הוכנו אחרי סקר מחקרים מעמיק לאורך שנים ומתוך התחשבות בהתוויות נגד.


וירוסים/ שפעת/ קורונה? זה שום דבר!

המתכונים הטיפולים שמובאים כאן עוזרים מאד במגוון גדול של וירוסים ושפעות. קחו את ההנחיות בכובד ראש. לא מדובר כאן במתכון לסלט או טיפ טעים לחך. מדובר באיכות חיים.

להלן 2 מתכונים, שהוכנו אחרי סקר מחקרים מעמיק לאורך שנים ומתוך התחשבות בהתוויות נגד. כל אחד מוזמן לבחור את השיטה שנוחה לו- הן מבחינת הטעם והן מבחינת ההכנה.

חשוב לציין שהמתכון הראשון הראה יעילות גבוה יותר, כנראה בזכות היתרון של הלימון.


​מתכון טיפולי* נגד וירוסים מס' 1- שום בלימון:

המתכון המובא הוא בכמות למנה. ניתן להכין כמות גדולה לשבוע שלם. שלב א' – חיתוך בסכין חד של 1-3 (הכמות לפי חומרת המצב) שיני שום גדולים. רצוי לחתוך עם סכין נירוסטה שלא מחמצן כמו ברזל. שלב' ב' – המתנה 10 דקות (כדי שהאליצין יווצר ע"י האנזים) שלב ג' – הוספת מיץ מחצי לימון סחוט.

מפזרים את השום עם קצת מיץ על צלחת הארוחה. את החצי השני מאחסנים במקרר. בזמן מחלה – 2-3 מנות ליום*. למניעה – 3 מנות בשבוע.

מתכון טיפולי* נגד וירוסים מס' 2- השיטה הנפוצה:

חותכים ראש שום שלם- כל שן לכמה חלקים, שמים בכוס זכוכית ושופכים מים רותחים, כ- 5 ס"מ מעל גובה השום. מכסים וממתינים שעה לפחות. צורכים את הנוזל המתקבל.

הצריכה המומלצת לוירוסים, קורונה ושפעות: ביומיים הראשונים– 3 כפות * 3 פעמים ביום, לאחר מכן, כול עוד יש תסמינים חזקים צורכים כף אחת* 3 פעמים ביום ואח"כ כשהתסמינים נרגעים– 1 כף מומלץ לחודש נוסף.

* בשני המתכונים, שילוב של של צמח בעל פעילות אנטי ויראלית מוכחת- כמו לענה הנמצאת בתוסף וירומיזין, יכול להוביל לריפוי מלא ומהיר יותר.

הגבלות שימוש לשום במינון טיפולי:

לא ללחץ דם נמוך, לא לנוטלי מדללי דם (השום, כמו צמחים טיפוליים נוספים, מדלל את הדם), זהירות עם תרופות מרשם. מומלץ להימנע כשבוע לפני הליך כירורגי (ניתוח וכד‘). עלול לגרום כאבים לסובלים מכיבים.

bottom of page